Amb aquesta aplicació em fet dos grans projectes que engloben dos cadascun.
Hello Purr: Aquest joc consisteix en que en el moment que tu toquis la pantalla el gat mioli i vibri el telèfon. El primer pas que vaig fer va ser crear el designer. El primer que vaig fer va ser afegir un botó a la pantalla i la imatge de un gat que trobem a la pàgina que ens guia per fer el projecte. Vaig eliminar el text del botó perquè no hi hagués res escrit a sobre de la fotografia del gat i vaig canviar el nom del botó per Button1. A continuació, vaig afegir un label a la pantalla. El text que vaig afegir posteriorment deia "Pet the Kitty!", hi vaig canviar la mida de la lletra a lletra 26, el fons el vaig deixar de color blau i la lletra la vaig posar de color groc. Per últim afegim el so del gat a la pantalla, anomenat "Sound1". Després, vaig començar a crear el blocks. El primer uqe vaig fer després d'acabr la imatge va ser, vaig afegir el block "when Button1.Click do..." i aquí vaig agregar "call Sound1.Play" i "call Sound1.Vibrate millisecs 500". Al treball modificat vaig canviar la foto del gat per la de una rata i el soroll del gat per el de una rata.
Paintpot: Aquest joc que varem fer consistia en, mitjançant un programa poder col·locar una foto d'un gat i poder dibuixar sobre ell.
Primerament vaig crear o afegir l'element designer. El primer que vaig fer va ser afegir un botó a la pantalla per poder fer la primera funció del programa, li vaig canviar al nom al de "Red", i per últim vaig canviar el background del botó per el color vermell. Després de crear el botó "Red", vaig crear dos nous botons (verd i blau) repetint el mateix procés anterior. Posteriorment vaig afegir l'element de HorizontalArregement al que vaig posar el nom de "HorizontalArregement1".
Quan vaig començar a fer la progrmació del que anteriorment he fet, vaig fer els primers blocks que vaig anomenar: "when ButtonRed.Click do" i dins "set DrawingCanvas.PaintColor to "Red", when ButtonBlue.Click do" i dins "set DrawingCanvas.PaintColor to Blue" i "when ButtonGreen.Click do" i dins "set DrawingCanvas.PaintColor to Green" per poder fer que cada botó determini el seu color exacta. El "when BottonWipe.Click do" i dins ""call DrawingCanvas.Clear" era per netejar la pantalla. També vaig crear el "when DrawingCanvas.Touched do" i dins "call DrawingCanvas.DrawCircle centerX get x centerY get y radius 5 fill true" per pintar els cercles.
Finalment, vaig crear el "when DrawingCanvas.Dragged do" i dins "call DrawingCanvas.DrawLine x1 get prevX y1 get prevY x2 get currentX y2 get currentY".
Al treball que posteriorment varem modificar, vaig canviar la foto del gat per la del Jim carrey i vaig afegir un altre color que va ser el magenta, utilitzant els mateixos procediments d'abans.
Paintpot II: Aquest joc es bastant semblant al primer, la única cosa que varem canviar va ser: poder fer punts més grans, de més petits i poder borrar sense necessitat de borrar tot el dibuix.
Després de fer la part 1 d'aquest projecte varem procedir a fer la segona, aquesta segona part incluia poder fer punts més grans, alguns més petits, nous colors i la cosa més important, poder borrar els colors sense necessitat de haver de sortir del document i tornar a entrar, a l'apartat designer vaig crear un HorizontalArrangement anomenat "BottomButtons" i dins vaig afegir tres botons: un per netejar la pantalla, anomenat "Wipe"; un per fer punts grans, anomenat "Big Dots" i un altre per fer punts petits, anomenat "Small Dots". A l'apartat de blocks vaig afegir tres variables per definir les mides: "initialize global small to 2", "initialize global dotsize to 2" i "initialize global big to 8". També vaig crear el botó "when ButtonBig.Click do" i dins "set global dotsize to get global big"i un altre botó "when ButtonSmall.Click do" i dins "set global dotsize to get global small" . A més, vaig canviar el radius 5 del "when DrawingCanvas.Touched" per "get global dotsize".
Al treball modificat que posteriorment vem fer vaig canviar la foto per la de Will Smith.
Mole Mash: Aquest joc consisteix col·locar la imatge d'un talp a la pantalla i intentar colpejar-lo per poder anar aconseguint quants més punts possibles.
Primerament abans de començar a fer el programa vaig descarregar-me una foto d'un talp i la vaig col·locar a la imatge. Vaig començar fent l'apartat designer. Primerament, vaig afegir un canvas a la pantalla, anomenat "MyCanvas", amb unes dimensions de 300x300px. També vaig afegir un label, anomenat "ScoreLabel", que seria el marcador, i el text era "Score:---". A continuació, vaig posar una ImageSprite, anomenat Mole, que era el talp i també un sound anomenat "Noise" i un clock, anomenat "MoleTimer", que mou el talp cada mig segon. A l'apartat de blocks vaig posar "MoleMove do" i dins "set Mole.X to random fraction x (MyCanvas.Width - Mole.Width)" i "set Mole.Y to random fraction x (MyCanvas.Height - Mole.Height)", perquè el talp es mogui aleatoriament. També vaig posar "UpdateScore do" i dins "set ScoreLabel.Text to join "Score" i get globalscore", per mostrar el marcador. Vaig afegir un "initialize global score to 0", per iniciar el marcador a 0; un "when MoleTimer.Timer do" i dins "call MoleMove", perquè el talp es mogui cada mig minut; un "when Mole.Touched do" i dins "set global score to get global score + 1, call Noise.Vibrate millisecs 100, call UpdateScore i call MoveMole", per sumar un punt, vibrar i moure l'animal quan el talp és tocat. Finalment, vaig afegir un "when ResetButton.Click do" i dins "set global score to 0, call UpdateScore", per poder tornar a començar la partida vaig afegir el botó que he esmentat abans.
Pong: Aquest joc es basa en el mític joc de utilitzar una barra per tal de que la pilota no toqui el fons de la pantalla i llavors perdis el joc.
El primer que varem fer va ser descarregar la imatge de la barra que trobem a la guia del treball a la pagina de pong de app inventor. Seguidament després de tot això vaig crear un HoritzontalArrangement i dins vaig afegir un label anomenat "ScoreLabel" que seria el marcador, un botó anomenat "StarButton", per començar la partida i un botó anomenat "ResetButton" per reiniciar la partida. A continuació, vaig crear un canvas de color vermell anomenat "Canvas1" i dins vaig afegir una ball anomenada "Ball1" i una ImageSprite anomenada "ImageSprite1", que era la barra per moure. A l'apartat de blocks vaig crear un "when Canvas1.Touched do" i dins "set ImageSprite1.X to get x"; un "when StartButton.Click do" i dins "call UpdateScore scorevalue 0, set Ball1.Enable to true, set Ball1.Interval to 10, set Ball1.Heading to random integer from 225 to 315, set Ball1.Speed to 5, call Ball1.MoveTo x Screen1.Width/2 y Ball1.Radius, call updateScore scorevalue 0"; un "when ImageSprite1.Dragged do" i dins "call ImageSprite1.MoveTo x get currentX y ImageSprite1.Y"; un "when Ball1.CollidedWith do" i dins "set other to ImageSprite1, call updateScore scorevalue get global score + 1, set Ball1.Heading to (360 - Ball1.Heading); un "when Ball1.EdgeReached do" i dins "if get edge = -1 then set Ball1.Enabled to false, set ScoreLabel.Text to "Game over!" else call Ball1.Bounce edge get edge"; un "initialize global score to 0"; un "to updateScore do" i dins "set global score to get scorevalue, set ScoreLabel.Text to join "Score" get global score" i, finalment, un "when ResetButton.Click do" i dins "call Ball1.MoveTo x Screen1.Width/2 y Ball1.Radius, set ScoreLabel.Text to join "Score" 0".
En el projecte modificat he cambiat la foto de la taula per la de Gianluigi Buffon, un porter reconegut mundialment. També he canviat el color del fons per el color rosa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada